Самуся В.И., Ильина И.С. Динамічна стійкість взаємодії сосуду з провідниками гнучкого армування багатоканатної підйомної установки у режимі гальмування

Geoteh. meh. 2004, 50, 179-187

 

ДИНАМІЧНА СТІЙКІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ СОСУДУ З ПРОВІДНИКАМИ ГНУЧКОГО АРМУВАННЯ БАГАТОКАНАТНОЇ ПІДЙОМНОЇ УСТАНОВКИ У РЕЖИМІ ГАЛЬМУВАННЯ

Самуся В.И., Ильина И.С.

НГУ

УДК 622.673.1

 

Анотація. Розглядається проблема взаємодії підйомної посудини з провідниками гнучкогоармування в режимі аварійного гальмування. Приведено математичну модель динамікисистеми «головний канат - посудина - армування» у режим гальмування і результатикомп'ютерного моделювання. Показано, що по глибині ствола існують зони, в яких аварійнегальмування викликає значне збільшення амплітуд горизонтальних коливань посудини і відхилення провідників від вертикалі. Врахування цього явища необхідне при діагностицідіючих підйомів і визначенні припустимих зазорів безпеки в стволах із гнучким армуванням.

 

ДИНАМИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ СОСУДА С ПРОВОДНИКАМИ ГИБКОЙ АРМИРОВКИ МНОГОКАНАТНОЙ ПОДЪЕМНОЙ УСТАНОВКИ В РЕЖИМЕ ТОРМОЖЕНИЯ

 

Аннотация. Рассматривается проблема взаимодействия подъемного сосуда с проводниками гибкого армирования в режиме аварийного торможения. Приведена математическая модель динамики системы «главный канат - сосуд - армирование» в режим торможения и результаты компьютерного моделирования. Показано, что по глубине ствола существуют зоны, где аварийное торможение вызывает значительное увеличение амплитуд горизонтальных колебаний сосуда и отклонение проводников от вертикали. Учет этого явления необходим при диагностике действующих подъемов и определении допустимых зазоров безопасности в стволах с гибким армированием.

 

DYNAMIC STABILITY OF VESSEL INTERPLAY WITH NONRIGID STIFF REINFORCEMENT GUIDES OF A MULTIROPE WINDING PLANT AT BRAKING

 

Abstract. The problem of cage interplay with nonrigid stiff reinforcement guides in a mode of emergency braking is esteemed. The mathematical model of system dynamics « a head rope - vessel - stiff reinforcement » in a mode of inhibition and outcomes of computer simulation is adduced. The existence of zones in a fulcrum is rotined, the inhibition in which one invokes useful increase of amplitudes of horizontal oscillations of a vessel and deviation of guides from a vertical. The count of this phenomenon is indispensable at diagnostic of the operational rises and definition of permissible backlashes of safety in fulcrums with nonrigid stiff reinforcement.