ПРОБЛЕМИ ГІРНИЧОЇ СПРАВИ, ЕНЕРГЕТИКИ ТА ЕКОЛОГІЇ
|
ВИЗНАЧЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ ВИСОТИ ВИБОЮ ПІДІРВАНОЇ ГІРНИЧОЇ МАСИ ПРИ РОБОТІ ФРОНТАЛЬНИХ НАВАНТАЖУВАЧІВ
|
ПЕРЕРОБКА ВЕЛИКОШМАТКОВОЇ ГІРСЬКОЇ МАСИ НА ЗАЛІЗОРУДНИХ КАРЄРАХ
|
РОЗРОБКА КРИТЕРІЮ ВИВАЛОУТВОРЕННЯ ПОРІД ПОКРІВЛІ ОЧИСНИХ ВИБОЇВ
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ГРАНИЧНИХ КУТОВИХ ПАРАМЕТРІВ НА ШАХТАХ ЗАХІДНОГО ДОНБАСУ
|
АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ОСНОВ І МЕТОДОЛОГІЇ ОЦІНКИ СУМІСНОЇ КОМПЛЕКСНОЇ РОЗРОБКИ ТЕХНОГЕННИХ І ГЕОГЕННИХ РОДОВИЩ
|
ЕНЕРГЕТИЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ КОГЕНЕРАЦІЙНИХ СХЕМ ШАХТНОГО ЕНЕРГОКОМПЛЕКСУ
|
ВІДПРАЦЮВУВАННЯ ТОНКИХ І ВЕЛЬМИ ТОНКИХ ПЛАСТІВ ІЗ ЗАЛИШЕННЯМ ПУСТИХ ПОРІД У ШАХТІ
|
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДНИХ РОБІТ НА ПІДЗЕМНИХ РУДНИКАХ УКРАЇНИ
|
АНАЛІЗ ЕКОЛОГІЧНОГО СТАНУ ТА СТУПЕНЯ ЗАСОЛЕННЯ ГРУНТІВ В УМОВАХ ЗАХІДНОГО ДОНБАСУ
|
ОСВОЄННЯ ГАЗОГІДРАТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ – ШЛЯХ ДО ОТРИМАННЯ ДОДАТКОВОГО ЕНЕРГОРЕСУРСУ В УКРАЇНІ
|
ЕКОЛОГІЧНА НЕБЕЗПЕКА ПОРОДНИХ ВІДВАЛІВ ЛІКВІДОВАНИХ ВУГІЛЬНИХ ШАХТ
|
ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ РОЗРАХУНКУ ГІДРАВЛІЧНОГО УХИЛУ ПРИ ТЕЧІЇ ПУЛЬПИ З КОНЦЕНТРАЦІЄЮ ПАСТИ
|
ДО ОЦІНКИ ДОВГОТРИВАЛОЇ СТІЙКОСТІ СТЕЛИН ВИРОБОК ГІПСОВИХ ШАХТ В ЗОНАХ ГЕОЛОГІЧНИХ ПОРУШЕНЬ
|
РАЦІОНАЛЬНЕ ВИЙМАЛЬНО-НАВАТАЖУВАЛЬНО-ТРАНСПОРТНЕ ОБЛАДНАННЯ НА ЩЕБЕНЕВИХ КАР’ЄРАХ З МОБІЛЬНИМИ ПЕРЕСУВНИМИ КОМПЛЕКСАМИ
|
ЗНИЖЕННЯ ГАЗОНАСИЧЕНОСТІ ПОХИЛОГО ВУГІЛЬНОГО ПЛАСТА i31 ГІДРОДИНАМІЧНОЮ ДІЄЮ
|
ВИЗНАЧЕННЯ КОНЦЕНТРАЦИИ МЕТАНУ У ВИХІДНОМУ СТРУМЕНІ ТУПИКОВОЇ ВИРОБКИ
|
ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ РОЗВИТКУ СИРОВИННОЇ БАЗИ ВІДКРИТИМ СПОСОБОМ КАР'ЄРА ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІНГЗК»
|
ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПРИТОКУ ПІДЗЕМНИХ ВОД НА ШВИДКІСТЬ ПІДГОТОВКИ ГОРИЗОНТІВ КАР’ЄРІВ
|
ПІДТРИМКА ШТРЕКА КАНАТНИМИ АНКЕРАМИ В УМОВАХ СЛАБКИХ БІЧНИХ ПОРІД
|
ТЕХНОЛОГІЧНІ СХЕМИ ВЕДЕННЯ ГІРНИЧИХ РОБІТ У ЗОНАХ ОБВАЛЕННЯ ПРИ ВІДКРИТІЙ РОЗРОБЦІ КРУТОПАДАЮЧИХ РУДНИХ РОДОВИЩ
|
МОДЕЛЮВАННЯ БЕЗПЕЧНОГО КЕРУВАННЯ ПРОЦЕСОМ ВИДОБУТКУ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОПЕРАТИВНОГО ВІЗУАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ СТАНУ ВИРОБОК ТА ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ
|
РОЗРОБКА МЕТОДУ РОЗРАХУНКУ ПАРАМЕТРІВ САМОНАВАНТАЖЕННЯ ТАМПОНАЖНОГО КАМЕНЮ
|
ОБГРУНТУВАННЯ ОПТИМАЛЬНИХ УМОВ РОБОТИ ВОДОЗАБОРУ М. КОМСОМОЛЬСЬКА ПРИ ПОГЛИБЛЕННІ КАР'ЄРА «ПІВНІЧНИЙ» ДО ГОРИЗОНТА (-50 М) В УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ СКЛАДНОЇ ТЕХНОСИСТЕМИ
|